30 lokakuuta 2016

8 kuukauden jälkeen

Moi! Siitä on todellakin pitkä aika kun oon viimeksi tänne kirjoitellu. Ajattelin ,että lopetan,mutta sainkin tänään idean entä jos palaisin takaisin bloggauksen pariin? En ainakaan aluksi uskalla luvata ,että postauksia tulee säännöllisesti,mutta katsotaan.

Noh,mitä mulle kuuluu nyt n.8kk jälkeen. Kesä meni nopeesti ohi ,tuli syksy ,mä muutin yksin takaisin kaupunkiin maalta. Ja niin erohan meille tuli. En ois uskonu,mutta oon onnellisempi kuin aikoihin. Kyllähän tää oman aikansa tietysti ottaa,mutta rakastan tätä kotia vaan niin hirveesti. No sitten juhannuksena meille tuli kissanpentu joka muutti mun kanssa kaupunkiin ja otin sitten hänelle myös kaverin tänne uuteen asuntoon ,että nyt täällä sitten kolmisteen asutaan . 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti